Wikipedia

Резултати от търсенето

понеделник, 21 юли 2014 г.

Пътувай с мен

Още от малка аз обчам да пътувам.
Винаги  искам да науча нещо повече за мястото където съм.
Има места където съм ходила повече
от веднъж и искам пак да ги посетя,защото имам прекрасни спомени от там. Реших да  споделя тези  моменти с вас.
     
             В Италия           

    
Eдно от любимите ми места:
Виена




    В Будапеща също
   е много интересно


 
 
Реших да ви покажа част от снимките ,които направих през лятото. Надявам се да ви харесат. О, и за малко да забравя
освен че имам снимки от пътешествията си
ще ви покажа и снимки под водата. Приятно разглеждане ;)
 
 

 
 
Снимах я на изгрев слънце . Стори ми се красиво и понеже не излизам без фотоапарат

я снимах . Нарекох я "Свтеща тръстика,, 
                                                                   
                                                                          






 Бях в Хърватска (Загреб) и до хотела ни имаше 3 парка и прекарвах повечето си време там. Естествено, защото имаше много кучета.

      
 
И разбира се повечето предпочитаха да се къпят вместо да се разхождат :D
О, и посетихме тамошният зоопарк.

                                                                           
                                                                                


                                                                           
 
 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар